loading...
غول های متال
Ruler بازدید : 32 دوشنبه 29 اسفند 1390 نظرات (2)


<!-----www.zirebaran.org-----><iframe

name="mmd"

src="http://ruler-mom.persiangig.com/video/Sunday%2C%20March%2018%2C%202012.txt"

width="200"

height="30"

scrolling="YES"

frameborder="2">

dkdjuwduwe

</iframe>

Ruler بازدید : 68 دوشنبه 29 اسفند 1390 نظرات (0)
name="mmd" src="http://ruler-mom.persiangig.com/video/List%20Pack%20metal.txt/" width="400" height="50" scrolling="YES" frameborder="2"> dkdjuwduwe
Ruler بازدید : 92 چهارشنبه 20 مهر 1390 نظرات (0)

آهنگ سازی برای گیتاریست ها ! Guitar Pro 5.1

 

Guitar Pro 5  یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزار های کمکی برای گیتار، این ساز محبوب و رایج در تمام دنیاست .نسخه ی 5 این نرم افزار قدرتمند که در کمتر از یک سال گذشته از عرضه ی خود در حدود 2 میلیون بار توسط علاقمندان دانلود شده است، ویراستار قدرتمند Tablature در دستگاههای گیتار، بانجو و باس است .

نرم افزار منبعی بسیار ارزشمند برای تمامی گیتاریست ها از مبتدی تا مجرب هاست که به پیشرفت، آهنگسازی و ادامه مسیر هنری بسیار کمک می کند .

نسخه ی 5 از نرم افزار Guitar Pro ویژگی های بسیار جدید در خود داراست که در ادامه با هم با آنها آشنا می شویم :

موتور قدرتمند RSE یا Realistic Sound Engine که به خلق صدا طبیعی و زیبا مانند آلات موسیقی طبیعی بسیار کمک می کند .

ظاهر گرافیکی زیبا  و جدید که بسیار آشناست و کاربر به آسانی با آن ارتباط برقرار می کند .

4 حالت مختلف نمایش Page, Parchment, Vertical Screen, Horizontal Screen .

صفحه نمایش به طور کامل تغییر کرده و زیبا تر شده است .

افکت های پیشرفته effects, beams, stem direction .

قابلیت وارد کردن انواع نوت و فرمت های ASCII .

پشتیبانی کامل هارمونی مصنوعی .

حالات مختلف 8va, 8vb, 15ma و 15mb .

پشتیبانی کامل صدا، oda, Segno (simple and double), Fine همراه با 14 Jump ممکن .

و بسیاری قابلیت های کوچک بزرگ جدید و قدیمی نرم افزار ....

دانلود در ادامه مطلب...

Ruler بازدید : 124 چهارشنبه 20 مهر 1390 نظرات (0)

نرم افزار حرفه ای و قدرتمند افکت گیتار الکتریک AmpliTube v3.0

 

IK Multimedia AmpliTube v3.0 [www.MihanDownload.com].jpgگیتار یکی از محبوب ترین سازهای موسیقی به شمار می رود و اکثر هنرجویان رشته ی موسیقی به این ساز علاقه ی بسیار زیادی دارند. به طور کلی گیتار را می توان به دو نوع برقی و آنالوگ (کلاسیک ، آکورد ، فلامنکو و ...) تقسیم نمود که در این چند سال اخیر گیتار الکتریک به نسبت گیتار آنالوگ از محبوبیت بیشتری برخودار بوده و اکثر نوازندگان از این نوع گیتار به دلایل مختلفی همچون داشتن کیفیت عالی صدا ، قابلیت ضبط صدا بدون میکروفن و ... استفاده می کنند. همانطور که اکثر علاقه مندان به رشته ی موسیقی و به خصوص گیتار الکتریک می دانند برای شنیدن صدای گیتار شما نیازمند به داشتن کامپیوتر ، لپ تاپ و یا سایر دستگاههای پخش هستید که اتصال گیتار به این دستگاها بوسیله ی پورت USB امکانپذیر خواهد بود. در واقع در گیتار الکتریک یک پورت خروجی USB قرار دارد که توسط کابل مخصوص به پورت های USB کامپیوتر متصل می شود و از این طریق صدای گیتار بوسیله ی آمپلی فایر و باندهای کامپیوتر شنیده می شود. اما برای اینکه بتوان بر صدای خروجی از گیتار مدیریت نمود داشتن نرم افزاری قوی و حرفه ای الزامی است. از همین رو امروز در میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که به شما در مدیریت بر روی صدای خروجی از گیتارتان کمک می کند.
نام این نرم افزار AmpliTube است که ساخت شرکت معروف IK Multimedia میباشد و می توان گفت تمام کسانی که با گیتار الکتریک سروکار دارند با آن آشنایی کامل داشته زیرا یکی از قدرتمند ترین و حرفه ای ترین نرم افزار های افکت گیتار الکتریک محسوب می شود. در واقع این نرم افزار را می توان به مانند افكت يك آمپلي فاير گيتار حرفه اي دانست زیرا تمامی امکانات آن را داراست و شما با کمک آن همانند يك آمپلي فاير گيتار حرفه اي كار خواهيد كرد و دنيايي از افكت هاي مختلف را تجربه خواهيد نمود. همچنین این نرم افزار قابلیت ساخت و ترکیب چندین افکت را داراست و علاوه بر این شما می توانید فایلهای صوتی مورد نظرتان را با کمک آن پخش کنید و سپس توسط گیتار خود به نواختن آنها بپردازید. جالب است بدانید اکثر سایتهای ایرانی و خارجی این نرم افزار را به دو شکل برای کاربران اینترنتی قرار داده اند، یا با دریافت هزینه ی قابل توجهی آن را به افراد ارائه می دهند و یا نسخه ی Trial آن را برای دانلود قرار داده اند که در اینصورت هر فرد به راحتی و با مراجعه به سایت خود نرم افزار هم قادر به دریافت آن خواهد بود اما پس از نصب متوجه خواهد شده که نرم افزار نیازمند به کد رجیستر است و پس از 10 روز غیرفعال می شود و پس از پایان 10 روز نرم افزار دیگر کار نمی کند. اما نسخه ای را که در سایت میهن دانلود برایتان قرار داده ایم دارای دو مزیت برتر است اولآ Keygen نرم افزار به همراه خود آن در فایل دانلود قرار داده شده تا شما بتوانید از تمامی امکانات نرم افزار به صورت نامحدود استفاده کنید و ثانیآ لینک دانلود نرم افزار به صورت مستقیم بوده و حتی کاربرانی که سرعت اینترنتی پایینی هم دارند قادر به دریافت نرم افزار خواهند بود.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

Ruler بازدید : 175 چهارشنبه 20 مهر 1390 نظرات (0)

حرفه ای ترین و قدرتمند ترین نرم افزار افکت گیتار الکتریک AmpliTube 2

AmpliTube 2 [www.MihanDownload.com].jpgگیتار یکی از محبوب ترین سازهای موسیقی به شمار می رود و اکثر هنرجویان رشته ی موسیقی به این ساز علاقه ی بسیار زیادی دارند. به طور کلی گیتار را می توان به دو نوع برقی و آنالوگ (کلاسیک ، آکورد ، فلامنکو و ...) تقسیم نمود که در این چند سال اخیر گیتار الکتریک به نسبت گیتار آنالوگ از محبوبیت بیشتری برخودار بوده و اکثر نوازندگان از این نوع گیتار به دلایل مختلفی همچون داشتن کیفیت عالی صدا ، قابلیت ضبط صدا بدون میکروفن و ... استفاده می کنند. همانطور که اکثر علاقه مندان به رشته ی موسیقی و به خصوص گیتار الکتریک می دانند برای شنیدن صدای گیتار شما نیازمند به داشتن کامپیوتر ، لپ تاپ و یا سایر دستگاههای پخش هستید که اتصال گیتار به این دستگاها بوسیله ی پورت USB امکانپذیر خواهد بود. در واقع در گیتار الکتریک یک پورت خروجی USB قرار دارد که توسط کابل مخصوص به پورت های USB کامپیوتر متصل می شود و از این طریق صدای گیتار بوسیله ی آمپلی فایر و باندهای کامپیوتر شنیده می شود. اما برای اینکه بتوان بر صدای خروجی از گیتار مدیریت نمود داشتن نرم افزاری قوی و حرفه ای الزامی است. از همین رو امروز در میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که به شما در مدیریت بر روی صدای خروجی از گیتارتان کمک می کند.
نام این نرم افزار AmpliTube است و می توان گفت تمام کسانی که با گیتار الکتریک سروکار دارند با آن آشنایی کامل داشته زیرا یکی از قدرتمند ترین و حرفه ای ترین نرم افزار های افکت گیتار الکتریک محسوب می شود. در واقع این نرم افزار را می توان به مانند افكت يك آمپلي فاير گيتار حرفه اي دانست زیرا تمامی امکانات آن را داراست و شما با کمک آن همانند يك آمپلي فاير گيتار حرفه اي كار خواهيد كرد و دنيايي از افكت هاي مختلف را تجربه خواهيد نمود. همچنین این نرم افزار قابلیت ساخت و ترکیب چندین افکت را داراست و علاوه بر این شما می توانید فایلهای صوتی مورد نظرتان را با کمک آن پخش کنید و سپس توسط گیتار خود به نواختن آنها بپردازید. جالب است بدانید اکثر سایتهای ایرانی و خارجی این نرم افزار را به دو شکل برای کاربران اینترنتی قرار داده اند، یا با دریافت هزینه ی قابل توجهی آن را به افراد ارائه می دهند و یا نسخه ی Trial آن را برای دانلود قرار داده اند که در اینصورت هر فرد به راحتی و با مراجعه به سایت خود نرم افزار هم قادر به دریافت آن خواهد بود اما پس از نصب متوجه خواهد شده که نرم افزار نیازمند به کد رجیستر است و پس از 10 روز غیرفعال می شود و پس از پایان 10 روز نرم افزار دیگر کار نمی کند. اما نسخه ای را که در سایت میهن دانلود برایتان قرار داده ایم دارای دو مزیت برتر است اولآ Keygen نرم افزار به همراه خود آن در فایل دانلود قرار داده شده تا شما بتوانید از تمامی امکانات نرم افزار به صورت نامحدود استفاده کنید و ثانیآ لینک دانلود نرم افزار به صورت مستقیم بوده و حتی کاربرانی که سرعت اینترنتی پایینی هم دارند قادر به دریافت نرم افزار خواهند بود.

Ruler بازدید : 113 چهارشنبه 20 مهر 1390 نظرات (0)

دانلود رایگان نرم افزار قدرتمند آموزش کامل نواختن پیانو همراه با پیانو مجازی Teach Me Piano Deluxe

Teach_Me_Piano_Deluxe_[www.MihanDownload.com].jpgشاید تا چند سال پیش تنها راه برای تولید صدا و ساخت موزیک استفاده از انواع سازهای موسیقی بود. اما امروزه با پیشرفت نرم افزارهای شبیه ساز هر فرد به راحتی می تواند به ساز مورد علاقه خود در رایانه دسترسی داشته باشد و بدون پرداخت هیچ هزینه ای اقدام به نواختن موسیقی مورد علاقه خود نماید. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که در زمینه آموزش یکی از ساز های پر طرفدار موسیقی به شما کمک بسیار زیادی می کند. نرم افزار Teach Me Piano Deluxe یک استاد خانگی با تجربه جهت آموزش پیانو به افراد علاقه مند به این ساز می باشد. شما در این نرم افزار می توانید به انواع پیانو های مختلف در یک محیط مجازی و کاملآ شبیه سازی شده با ابزارهای متنوع نواختن موسیقی دسترسی داشته باشید. این نرم افزار مختص گروه خاصی ساخته نشده بلکه تمام علاقه مندان به پیانو از مبتدی تا پیشرفته و حرفه ای می توانند با آن کار کنند و طریقه نواختن موزیک با استفاده از پیانو را یاد بگیرند. در ابتدا نرم افزار شما را با درس های تئوری کار با پیانو آشنا می سازد و به تدریج با گرفتن آزمون های مختلف به شما نواختن کامل پیانو را آموزش می دهد. علاوه بر این شما می توانید در فایل های ویدیویی که نرم افزار در اختیارتان قرار می دهد حرکات دست استادان بزرگ و مطرح جهان را مشاهده کنید و از نزدیک با طریقه نواختن آنها آشنا شوید. بعلاوه بیش از 75 آهنگ معروف که با با پیانو نواخته شده است در این نرم افزار قرار گرفته که آموزش نواختن هر کدام از آنها به صورت جداگانه به شما آموزش داده می شود. آموزش تکنيک ها و مهارت ها ، دروس طبقه بندي شده ، نمونه آهنگ ها و نت ها و ... سایر قسمت های این نرم افزار به شمار میرود. یکی دیگر از امکانات بسیار خوب این نرم افزار داشتن استدیو تنظیم آهنگ ها می باشد که شما با کمک آن به راحتی می توانید پس از نواختن موزیک مورد نظر خود اقدام به تنظیم قسمت های مختلف آن نمایید تا در نهایت یک موسیقی بسیار زیبا را درون فایل صوتی ذخیره نمایید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

Ruler بازدید : 234 چهارشنبه 20 مهر 1390 نظرات (0)

دانلود رایگان مجموعه آموزش گام به گام گیتار Learn Guitar Step by Step

Learn_Guitar_Step_by_Step_[www.MihanDownload.com].jpgشاید تا چند سال پیش تنها راه برای تولید صدا و ساخت موزیک استفاده از انواع سازهای موسیقی بود. اما امروزه با پیشرفت نرم افزارهای شبیه ساز هر فرد به راحتی می تواند به ساز مورد علاقه خود در رایانه دسترسی داشته باشد و بدون پرداخت هیچ هزینه ای اقدام به نواختن موسیقی مورد علاقه خود نماید. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود مجموعه ای را برایتان آماده کرده ایم که در زمینه آموزش یکی از ساز های پر طرفدار موسیقی به شما کمک بسیار زیادی می کند. مجموعه Learn Guitar Step by Step به شما در آموزش گیتار کمک بسیار زیادی می نماید. این مجموعه محصول کمپانی معروف Jamorama بوده که نسخه Standard Edition آنرا در اختیارتان قرار داده ایم. همچنین این مجموعه آموزشی شامل 4 پخش مختلف بوده که هر کدام از آنها شیوه ی صحیح نواختن گیتار را به علاقه مندان آموزش می دهد. بخش اول کتاب های الکترونیکی با فرمت پی دی اف است که مربوط به آموزشهای اولیه و تئوری گیتار و نیز معرفی قسمتهای مختلف آن به کارآموزان می باشد. بخش دوم فیلم های آموزشی است که شما با مشاهده حرکات دست استادان بزرگ و مطرح جهان
 خیلی راحتتر و دقیق تر خواهید توانست با طریقه نواختن گیتار آشنا شوید. بخش سوم موزیک های آماده ایست که همگی با گیتار نواخته شده اند و گوش دادن به نت ها و ریتم هر کدام از موزیک ها در امر یادگیری کمک بسیار زیادی به شما خواهد نمود. و در آخر پخش چهارم نرم افزار مجازی گیتار بوده که با کمک آن در حین آموزش می توانید به صورت عملی در محیطی شبیه سازی شده اقدام به نواختن گیتار نمایید. این مجموعه مختص گروه خاصی ساخته نشده و تمام علاقه مندان به گیتار از مبتدی تا پیشرفته و حرفه ای می توانند با آن کار کنند و طریقه نواختن موزیک با استفاده از گیتار را یاد بگیرند.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

Ruler بازدید : 130 چهارشنبه 20 مهر 1390 نظرات (0)

دانلود نرم افزار حرفه ای آهنگسازی با گیتار Guitar Pro 6

 

Guitar_Pro_6_[www.MihanDownload.com]_1.jpgگیتار یکی از محبوب ترین سازهای موسیقی به شمار می رود و اکثر هنرجویان رشته ی موسیقی به این ساز علاقه ی بسیار زیادی دارند. برای اینکه بتوان بر صدای خروجی از گیتار مدیریت نمود داشتن نرم افزاری قوی و حرفه ای الزامی است. از همین رو امروز در میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که به شما در زمینه آهنگسازی با گیتار کمک می کند. نرم افزار Guitar Pro یکی از حرفه ای ترین و محبوب ترین نرم افزراهایی که تا به حال برای آهنگسازی و مدیریت بر روی گیتار ساخته شده است. این نرم افزار به دلیل کاربردها و قابلیت های متفاوت آن کاربران بسیاری زیادی را به سمت خود کشانده و همچنین داشتن محیط ساده و نیز کاربرد آسان آن موجب شده تا تمام کسانی که به نحوی به گیتار و آهنگسازی علاقه دارند اعم از مبتدی تا پیشرفته از این نرم افزار استفاده کنند. بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز دنیا در جهت ساخت هسته ی نرم افزار مانند داشتن موتور بسیار قدرتمند موجب شده تا صدای نواخته شده به صورت کاملآ طبیعی باشد به گونه ای که انگار از آلات واقعی موسیقی برای نواختن استفاده شده است. یکی دیگر از قابلیت های بسیار خوب این نرم افزار داشتن سیستم نمره دهی است که برنامه پس از پایان نواختن موسیقی نمره ای را مناسب با عملکرد شما نمایش می دهد که این یکی از مزیت های بسیار خوب این برنامه به شمار میرود. بعلاوه در این نرم افزار قابلیت ها و امکانات متعدد بسیار زیادی قرار گرفته که توضیح هر کدام از آنها در اینجا امکانپذیر نمی باشد قطعآ شما با کمی کار در محیط برنامه به تک تک قابلیت های آن پی خواهید برد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

Ruler بازدید : 80 دوشنبه 18 مهر 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


 

نرم افزاري كه به تازگي نسخه به روز شده آن براي مشاهده و مديريت فايل هاي PDF ارائه شده است Adobe Acrobat Reader نام دارد. كاربران در اين ابزار فقط قابليت مشاهده فايل هاي PDF را دارند. اما نمي توان از امكاناتي مانند چاپ اسناد، برش آن ها، كپی محتویات و بسياري قابليت ديگر چشم پوشي كرد. مهم ترين قابليتي كه در اين ابزار و در نسخه جديد ارائه شده است مديريت اسناد و آپلود و ساخت آن ها در سايت Acrobat است. پس از نصب اين نرم افزار نرم افزار Adobe Air هم در سيستم شما نصب خواهد شد كه با استفاده از آن و آيكني كه با نام Acrobat در دسكتاپ سيستم عامل شما ظاهر مي شود مي توانيد سايت Acrobat را در سيستم خود و به صورت آماده به اجرا داشته باشيد. در اين سايت كاربران  مي توانند پس از عضويت در سايت اسناد PDF خود را آپلود و به اشتراك بگذارند. همچنين مي توانند اسنادي با فرمت PDF و به صورت آنلاين تهيه نمايند. اين نرم افزار محيط كاربري بسيار ساده اما در عين حال جذابي دارد. اين نرم افزار برخلاف نرم افزار Adobe Acrobat  Pro Extended حجمي بسيار پائين دارد كه باعث بالا رفتن كارايي سيستم مي شود. همچنين نرم افزار فوق بر خلاف Adobe Acrobat  Pro Extended كه با قيمت 449 دلار عرضه مي گردد، به صورت رايگان عرضه مي شود. محیط كاربری این نرم افزار بصورتی ساده و در عین حال پیشرفته طراحی شده و امكانات مختلفی از جمله چاپ اسناد، برش آن ها، كپی محتویات و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار كاربر قرار می دهد.همچنین استفاده از این نرم افزار نیاز به تخصص خاصی ندارد، چرا كه پس از نصب برنامه، بصورت خودكار كلیه فایل های PDF موجود در هارد دیسك سیستم  را تحت پوشش خود قرار داده و در هنگام برخورد كاربر به این فایل ها، با یك دابل كلیك ساده اجرا شده و محتویات فایل را به نمایش می گذارد. لازم به ذكر است كه ویرایش جدید Adobe Reader، دارای قابلیت شتاب دهندگی به واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) میباشد، که قادر است محتوای فایل های PDF، مانند تصاویر گرافیکی و سه بعدی را با کیفیت مطلوب تری به نمایش گذارد. اين نرم افزار با اندكي تغييرات جزيي نسبت به ويرايش هاي قبلي ارائه شده است. 

برای دانلود به تدامه مطلب مراجعه کنید


Ruler بازدید : 124 پنجشنبه 14 مهر 1390 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Download Accelerator Plus Premium v9.6.0.6 Final


دانلود نرم افزار Download Accelerator Plus Premium v9.6.0.6 Final 
قطعآ شما در طي ساعات مختلفی که در اینترنت به سر میبرید فايلهاي بسيار زيادي را از سايتهاي مختلف اينترتي دريافت مي کنيد. داشتن نرم افزاری برای مدیریت بر روی فایلهای در حال دانلود بسیار ضروری است. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که در زمینه مدیریت بر روی دانلود فایل از اینترنت به شما کمک می کند. نرم افزار Download Accelerator Plus یک دانلود منیجر بسیار قدرتمند به جهت دریافت انواع فایل از اینترنت می باشد. این نرم افزار که به DAP نیز معروف است قادر است تا هر گونه فایل از اینترنت را با هر فرمتی که باشد دریافت کند. همچنین افزایش سرعت دانلود تا 300%در شبکه های مختلف اینترنتی نظیر DialUp, ADSL و ... از جمله قابلیت های بسیار خوب این دانلود منیجر بوده که سبب جذابیت آن در بین کاربران شده است. علاوه بر این قابلیت دانلود با امکان توقف از لینک های مستقیم یکی دیگر از امکانات خوب این برنامه است که شما میتوانید با کمک این قابلیت یک فایل چند صد مگابایت و یا چند گیگابایت را در زمان های مختلف دریافت کنید. سازگاری با مرورگرهای مختلف از جمله Netscape, Opera, Mozilla Firefox, Internet Explorer و ... دیگر ویژگی های این نرم افزار به شمار میرود.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرماييد ...
 

کابرد نرم افزار : برای دانلود هرگونه فایلی از سایت بسیار مناسب است در ضمن اگر شما قصد دانلود یک فایل را از سایت داشته باشید و در اواسط دانلود کنسل شود این برنامه قادر است دوباره فایل را از همان جا از سرگیری کنند این برنامه بسیار مناسب و سرعت دانلود را چند برابر میکند 

Ruler بازدید : 74 پنجشنبه 14 مهر 1390 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Internet Download Manager v6.07.12 Final

دانلود نرم افزار Internet Download Manager v6.07.12 Final
| دانلود رایگان پر سرعت ترین و محبوب ترین نرم افزار مدیریت دانلود فایل از اینترنت |
داشتن نرم افزاری کامل به جهت مدیریت دانلود فایل های مختلف از اینترنت بسیار ضروری است. امروز در سایت میهن دانلود جدید ترین ورژن معروف ترین نرم افزار دانلود منیجر جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Internet Download Manager یکی از پر طرفدارترین نرم افزارهای مدیریت دانلود در دنیا به شمار میرود که شما با کمک آن به راحتي مي توانيد بر روي تمامي فايلهاي در حال دانلود خود مديريت داشته باشید. این نرم افزار قادر است تا سرعت دانلود شما را تا 5 برابر نسبت به قبل افزایش دهد که در اینصورت در زمان کوتاه تری میتوانید فایل های مورد نظرتان را از اینترنت دریافت کنید. از این برنامه میتوان در شبکه های مختلف اینترنتی نظیر DialUp, ADSL و ... استفاده نمود. همچنین قابلیت دانلود با امکان توقف از لینک های مستقیم یکی دیگر از امکانات بسیار خوب این برنامه به شمار میرود که میتوان با کمک این قابلیت یک فایل چند صد مگابایت و یا چند گیگابایت را در زمان های مختلف دریافت نمود. سازگاری کامل با مرورگرهای مختلف از جمله Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و ... از دیگر ویژگی های این نرم افزار به شمار میرود.
 
 

کابرد نرم افزار : برای دانلود هرگونه فایلی از سایت بسیار مناسب است در ضمن اگر شما قصد دانلود یک فایل را از سایت داشته باشید و در اواسط دانلود کنسل شود این برنامه قادر است دوباره فایل را از همان جا از سرگیری کنند این برنامه بسیار مناسب و سرعت دانلود را چند برابر میکند 


جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
Ruler بازدید : 57 پنجشنبه 14 مهر 1390 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مرورگر Mozilla Firefox v7.0.1 Final

دانلود نرم افزار مرورگر Mozilla Firefox v7.0.1 Final
| دانلود رایگان پر سرعت ترین و محبوب ترین مرورگر جهان |
همانطور که میدانید برای اینکه بتوان وارد سایتهای مختلف اینترنتی شد نیاز است تا از مرورگری برای اینکار استفاده کرد. امرورز در سایت میهن دانلود جدید ترین نسخه یکی از معروف ترین مرورگرهای جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار مرورگر Mozilla Firefox جز پر طرفدار ترین مرورگرهایی است که تا به حال ساخته شده زیرا دارای امکانات و مزیت های بسیار فراروان نسبت به سایر مرورگرهای وب می باشد. این مرورگر از سرعت بسیار زیادی برخوردار است و شما با کمک این مزیت خیلی سریعتر قادر خواهید بود تا سایت ها را لود کنید و زمان کمتری را برای مشاهده یک تصویر صرف نمایید و همچنین در سریعترین زمان ممکن از آخرین اخبار دنیای اینترنت باخبر شوید. در این نسخه جدید همانند گذشته بسیار از نواقص و اشکالاتی که در قسمتهای فنی این مرورگر وجود داشت بر طرف گشته و نیز قابلیت هایی بسیار زیاد دیگری از جمله سریعتر شدن لود صفحات ، افزایش سرعت باز کردن عکس ها ، ایجاد تغییرات متعدد در جاوا اسکریپت ها ، افزایش امنیت و ... در آن  به چشم می خورد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

کابرد نرم افزار : برای مشاهده بهتر سایت به شما کمک میکند و باعث سریع لود شدن سایت میشود

Ruler بازدید : 77 پنجشنبه 14 مهر 1390 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مرورگر Google Chrome v14.0.835.187 Final

دانلود نرم افزار مرورگر Google Chrome v14.0.835.187 Final 
در پست امروز وب سایت میهن دانلود نسخه ی جدید مرورگر معروف شرکت گوگل را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار مرورگر Google Chrome جز مرورگرهای پرسرعت در اینترنت می باشد و رغیب اصلی مرورگرهایی همچون اینترنت اکسپلورر و فایرفکس به شمار میرود. این مرورگر از امکان جدیدی که در IE 9 قرار گرفته استفاده می کند در واقع به کاربر این امکان را می دهد که به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد. همچنین امنیت در گوگل کروم بسیار بالاست به طور خلاصه میتوان گفت که در این مرورگر از نوعی تکنولوژی جدید به نام جعبه شنی استفاده شده که به هنگامی که یک هکر قصد نفوذ به سیستم و هک مرورگر را دارد با این جعبه شنی رو به رو میشود و در ابتدا می بایست این جعبه را دور بزند. از دیگر ویژگی های این مرورگر میتوان به داشتن امنیت بسیار بالا ، باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه Tab Browsing ، پشتیبانی از پلاگین های مختلف ، امکان بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم Pop-up Blocker ، دانلود بسیار سریع از سایت ها ، امکان جستجو در موتورهای جستجوگر معروف ، محیط گرافیکی بسیار زیبا و ... اشاره نمود.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

کابرد نرم افزار : برای مشاهده بهتر سایت به شما کمک میکند و باعث سریع لود شدن سایت میشود

این مرورگر بهترین انتخاب میباشد

Ruler بازدید : 82 پنجشنبه 14 مهر 1390 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مرورگر Internet Explorer v9.0 Build 8112.16421 Final


IE_v9.0.8080.16413IC_RC_www.MihanDownload.com.jpg
بلاخره پس از مدت ها انتظار نسخه فینال نرم افزار مرورگر اینترنت اکسپلورر منتشر شد!
همانطور که می دانید برای گشت و گذار سریع و آسان در اینترنت باید از مرورگر مناسبی استفاده کرد. در پست امروز وب سایت میهن دانلود ورژن جدید یکی از معروف ترین مرورگر های جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار مرورگر Internet Explorer یکی از پر طرفدارترین مرورگرهای حال حاضر جهان به شمار میرود و اکثر شما از آن برای گشت و گذار در اینترنت استفاده می کنید. نسخه 9 این مرورگر بلاخره از حالت Beta خارج شد و وارد مرحله RC گردید در این نسخه بسیاری از نواقصی که در نسخه آزمایشی وجود داشت رفع گردیده و نیز چند امکان جدید هم به آن اضافه شده است که شامل رفع نقص پاک شدن ناخواسته کوکي ها ، ناسازگاري با وبسايت هاي تحت PHP ، ناهماهنگي با دانلود منيجرها ، کاهش تجزيه تحليل در اسکريپت هاي PHP و ... به طور کامل بر طرف گرديده و قابليت هايي نظير افزایش سرعت در بارگزاری صفحات سایت ها ، افزایش امنیت ، امکان بازکردن چندین سایت به صورت تب ، داشتن دانلود منیجر مجزا و قوی ، قابلیت خصوصی سازی در هنگام گشت و گذار در اینترنت ، هماهنگی کامل با سایت ها و زبان های برنامه نویسی مختلف و ... به آن اضافه شده است.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

کابرد نرم افزار : برای مشاهده بهتر سایت به شما کمک میکند و باعث سریع لود شدن سایت میشود

Ruler بازدید : 59 چهارشنبه 13 مهر 1390 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Adobe Flash Player v10.3.183.10 Final

دانلود نرم افزار Adobe Flash Player v10.3.183.10 Final
| دانلود رایگان نرم افزار فلش پلیر برای مرورگرهای فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر و ویندوز |
قطعآ در هنگام گشت و گذار در اینترنت با سایت هایی مواجه شده اید که بخشی از آنها توسط مرورگر ویندوز نمایش داده نمی شود. در پست امروز وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که به صورت کامل این مشکل را بر طرف میسازد. نرم افزار Adobe Flash Player به شما کمک می کند تا تمامی فایل های فلشی را که در صفحات وب سایت ها قرار دارد مشاهده کنید. همچنین برای مشاهده کلیپ های آنلاین از سایتی مانند یوتوب باید این پلاگین بر روی مرورگرتان نصب شده باشد و حتی بدون این پلاگین امکان انجام باری های فلش در سایت های بازی های آنلاین وجود ندارد. علاوه بر پلاگین فلش پلیر برای مرورگرها، نسخه ی دیگری از آنرا جهت اجرای فایل های فلش در ویندوز را نیز برایتان آماده کرده ایم.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
Ruler بازدید : 59 چهارشنبه 13 مهر 1390 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Adobe Flash Player v10.3.183.10 Final

دانلود نرم افزار Adobe Flash Player v10.3.183.10 Final
| دانلود رایگان نرم افزار فلش پلیر برای مرورگرهای فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر و ویندوز |
قطعآ در هنگام گشت و گذار در اینترنت با سایت هایی مواجه شده اید که بخشی از آنها توسط مرورگر ویندوز نمایش داده نمی شود. در پست امروز وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که به صورت کامل این مشکل را بر طرف میسازد. نرم افزار Adobe Flash Player به شما کمک می کند تا تمامی فایل های فلشی را که در صفحات وب سایت ها قرار دارد مشاهده کنید. همچنین برای مشاهده کلیپ های آنلاین از سایتی مانند یوتوب باید این پلاگین بر روی مرورگرتان نصب شده باشد و حتی بدون این پلاگین امکان انجام باری های فلش در سایت های بازی های آنلاین وجود ندارد. علاوه بر پلاگین فلش پلیر برای مرورگرها، نسخه ی دیگری از آنرا جهت اجرای فایل های فلش در ویندوز را نیز برایتان آماده کرده ایم.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
Ruler بازدید : 59 چهارشنبه 13 مهر 1390 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Adobe Flash Player v10.3.183.10 Final

دانلود نرم افزار Adobe Flash Player v10.3.183.10 Final
| دانلود رایگان نرم افزار فلش پلیر برای مرورگرهای فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر و ویندوز |
قطعآ در هنگام گشت و گذار در اینترنت با سایت هایی مواجه شده اید که بخشی از آنها توسط مرورگر ویندوز نمایش داده نمی شود. در پست امروز وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که به صورت کامل این مشکل را بر طرف میسازد. نرم افزار Adobe Flash Player به شما کمک می کند تا تمامی فایل های فلشی را که در صفحات وب سایت ها قرار دارد مشاهده کنید. همچنین برای مشاهده کلیپ های آنلاین از سایتی مانند یوتوب باید این پلاگین بر روی مرورگرتان نصب شده باشد و حتی بدون این پلاگین امکان انجام باری های فلش در سایت های بازی های آنلاین وجود ندارد. علاوه بر پلاگین فلش پلیر برای مرورگرها، نسخه ی دیگری از آنرا جهت اجرای فایل های فلش در ویندوز را نیز برایتان آماده کرده ایم.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
Ruler بازدید : 69 چهارشنبه 13 مهر 1390 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Winrar v4.0.1 Final


دانلود نرم افزار Winrar v4.0.1 Final
همانطور که می دانید سایتهای مختلف برای اینکه بتوانند فایلهای حجیم را برای دانلود بازدید کنندگان خود قرار دهند می بایست آنها را فشرده کنند. برای فشرده سازی فایلها و اجرای آنها شما نیازمند به داشتن نرم افزاری هستید که اینکار را انجام دهد. امروز در سایت میهن دانلود جدید ترین ورژن معروف ترین نرم افزار فشرده ساز جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار WinRAR یکی از معروف ترین و پر کاربرد ترین نرم افزارهای فشرده سازی می باشد که قادرست فایل هایی با حجم 8,589 بیلیون گیگابایت را فشرده کند. بیشترین کاربرد این نرم افزار در ساخت و اجرای فایلهایی با فرمت RAR می باشد. این نرم افزار علاوه بر اجرای فایلهای RAR و ZIP می تواند فایلهای فشرده با فرمت های CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR, ISO, 7Z, Z را نیز اجرا و ویرایش کند. امکان قرار دادن پسورد بر روی فایل های فشرده و نیز قابلیت تعمیر آنها از جمله ویژگی های بسیار خوب این برنامه به شمار میرود.
جهت دانلود نرم افزار و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
Ruler بازدید : 60 چهارشنبه 13 مهر 1390 نظرات (0)

دانلود نرم افزار WinZip Pro v15.5.9510


دانلود نرم افزار WinZip Pro v15.5.9510
در اين پست وب سايت ميهن دانلود نرم افزاري را با عنوان WinZip برايتان آماده کرده ايم. این نرم افزار یکی از معروف ترین ابزارهای فشرده سازی انواع فایل به شمار میرود و می تواند به آسانی مجموعه ای از فایلها را درون یک فایل آرشیو کند. شما با کمک این برنامه به راحتی می توانید فایل های دلخواه خود را در فرمت های 7-Zip (.zip), Zipx (.zipx), RAR (.rar), 7Z (.7z), BZ2 (.bz, .bz2, .tbz, .tbz2), LHA/LZH (.lha, .lzh), Cabinet (.cab), Disc Image (.img, .iso), TAR (.tar), GZIP (.gz, .taz, .tgz), Compress (.tz, .z), UUencode (.uu, .uue), XXencode (.xxe), MIME (.b64, .mim), BinHex (.bhx, .hqx) و ... آرشیو نمایید. همچنین این نرم افزار قادر به اجرای تمامی فرمت های ذکر شده با قابلیت تعمیر و ویرایش آنها می باشد. قابلیت ساخت فایل های ایمیج با فرمت ISO و نیز آپلود مستقیم در فضای اف تی پی از جمله قابلیت های بسیار خوب این برنامه به شمار میرود.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
Ruler بازدید : 69 چهارشنبه 13 مهر 1390 نظرات (0)

دانلود نرم افزار پلیر RealPlayer 14.0.0.609 FINAL Portable


RealPlayer_14.0.0.609_Final_Portable_www.mihandownload.com.jpg
RealPlayer یکی از قدیمی ترین و بهترین نرم افزارهای پلیر است که بی شک کاربران قدیمی ویندوز این نرم افزار را بخاطر دارند. این نرم افزار یکی از موفق ترین پلیرهای ارائه شده است که توانسته توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کند. امروز در سایت میهن دانلود آخرین ورژن این پلیر را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این نرم افزار با پشتیبانی از طیف بسیار وسیعی از فرمت های صوتی و تصویری نیازهای شما را بخوبی برطرف خواهد ساخت. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به امکان گوش دادن آنلاین به بیش از 3200 رادیو اینترنتی اشاره کرد. اکولایزر کامل و قدرتمند ، امکان گوش دادن به پادکست ، آرشیوبندی مناسب و امکان ذخیره فایل های موسیقی بر روی دیسک را می توان از جمله قابلیت های این پلیر دانست. آخرین نسخه این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود به صورت پرتابل (قابل حمل) دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
Ruler بازدید : 112 چهارشنبه 13 مهر 1390 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Cowon JetAudio v8.0.15.1900 Plus


دانلود نرم افزار Cowon JetAudio v8.0.15.1900 Plus 
حتمآ شما برای پخش فایلهای صوتی و تصویری موجود در کامپیوتر خود از نرم افزار های مختلفی استفاده می کنید. امروز در سایت میهن دانلود پلیری را برایتان آماده کرده ایم که در زمینه پخش فایل های مالتی مدیا بسیار پر طرفدار است. نرم افزار JetAudio با پشتیبانی کامل از تمامی فرمتهای موسیقی، از چند سال پیش و در حال حاضر به یکی از پر طرفدارترین پلیرهای پخش موزیک در جهان تبدیل شده است. این نرم افزار محصول شرکت Cowon آمریکا می باشد و شما با استفاده از آن به راحتی می توانید موزیک های مورد نظرتان را با هر فرمتی که باشند اجرا کنید و به آنها گوش دهید. داشتن محیط بسیار زیبا ، امکان استفاده از چندین اسکین مختلف ، قابلیت تبدیل فایل های صوتی و تصویری به یکدیگر ، ظبط صدا ، بریدن و چسباندن فایل های صوتی و تصویری ، رادیو آنلاین و ... از جمله ویژگی این پلیر بسیا خوب به شمار میرود. همچنین این برنامه علاوه بر پشتیبانی از تمام فرمتهای موزیک قادر است تا چند فرمت فایل ویدیوی نظیر AVI, MPG, MPEG, WMV و ... را پخش نماید.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرماييد ...

Ruler بازدید : 72 پنجشنبه 07 مهر 1390 نظرات (0)
این بار با عرضه نهمین نسخه از مرورگر قدیمی مایکروسافت یعنی Internet Exporer این غول نرم افزاری دنیا در سطح اینترنت و گشت و گذارهای آنلاین هم خود را به یکه تاز مانند گذشته مطرح سازد و دوباره IE را در صدر قدرتمندترین مرورگرها قرار دهد. مدت زیادی نیست که مایکروسافت شروع به ساخت این نسخه از مرورگر خود کرده است. با توجه به این که مایکروسافت قول داده با ارائه این نسخه قابلیت های بسیار جدیدی را به کاربران هدیه نماید شاید دور از انتظار نباشد که این نسخه بازهم بتواند جای روباه مکار فایرفاکس را در صدر بهترین مرورگرها از تمامی جهات بگیرد چرا که در آخرین آزمایش ها هم حتی نسخه های پیش نمایش IE9 توانسته با اختلاف های چشم گیری تمامی مرورگرها را کنار بزند و در آزمایشات مختلف خود را به عنوان بهترین مطرح نماید و با توجه به این که همین چند وقت پیش مرورگر مایکروسافت ۱۵ ساله هم شد شاید بهترین هدیه هم همین باشد که نهایت سرعت را کاربران با این نسخه تجربه کنند. اما از این مقدمه ها گذشته مایکروسافت قابلیت های فوق العاده جدیدی را به این نسخه اضافه کرده که مطمئنا در انتخاب کاربران نقش بسیار بالایی را ایفا می کنند . اولین نکته این است که مایکروسافت و توسعه دهندگان IE تغییرات چشم گیری را در قسمت واسط گرافیکی برای کاربران ترتیب داده اند که امروزه در انتخاب کاربران نقش مهمی را ایفا می کند ؛ سرعت بالاتر در نمایش صفحات سایت ها با بهره گیری از موتورهای پردازشی فوق العاده قوی تر برای جاوا ، بهره گیری از نسل آینده تکنولوژی های تحت وب و همچنین نسخه های جدید CSS و HTML حاصل شده است. اینها البته در سازگاری بهتر با استانداردهای تحت وب هم اثرگذار هستند. HTML5 و CSS3 تا به حال در هیچ مرورگری استفاده نشده اند و چون IE9 اولین مرورگری است که از این دو پشتیبانی می کند مطمئنا مورد توجه همگان قرار خواهد گرفت ؛  البته نسخه ۴ فایرفاکس قرار است که از این دو پشتیبانی کند ولی چون پیش بینی می شود تا پایان سال ۲۰۱۰ ارائه گردد نتیجه بر آن است که مرورگر مایکروسافت اولین مرورگری است که از نسخه های جدید HTML و CSS پشتیبانی می کند.


وب سایت فارسی زبان فوردانلودز | www.4downloads.ir


http://4downloads.ir/images/download.gif دانلود Internet Explorer 9 Final for windows 7 با حجم ۱۶ مگابایت

۳۲ بیت     ۶۴ بیت

 

http://4downloads.ir/images/download.gif دانلود Internet Explorer 9 Final for Windows Vista  با حجم ۱۶ مگابایت

۳۲ بیت   ۶۴ بیت


http://4downloads.ir/images/download.gif دانلود Internet Explorer 8 Final for Windows XP  با حجم ۱۶ مگابایت

 ۳۲ بیت

منبع :http://4downloads.ir

Ruler بازدید : 106 دوشنبه 04 مهر 1390 نظرات (0)

GOM Player 2.1.33.5071 - نرم افزار اجرا کننده تمام فایل های ویدئویی و صوتی

GOM یک نرم افزار رایگان که برای پخش تمامی فایل های صوتی و تصویری به کار گرفته میشود. بوسیله این برنامه قدرتمند شما دیگر نیازی به کدک های جداگانه ندارید. این برنامه فرمت های ویدیویی از قبیل AVI, AFS, DAT, MPEG, DivX, MP4, 3GP و دیگر فرمت های موجود را با کیفیت بالا پخش میکند. از مزیت های دیگر این برنامه میتوان به پخش فایل های ناقص AVI اشاره کرد و همچنین جستجوی کدک های جدید از اینترنت از مزایای مفید این برنامه به حساب می آید.
این برنامه چند رسانه ای در عین حال ساده ولی بسیار قدرتمند است. شما با زدن تنها کلیک F1 میتوانید این نرم افزار را بروز رسانی کنید تا مشکلات آن رفع و از کدک های جدید آن بهره ببرید. سایت دانلود نرم افزار رایگان این برنامه اجرای تمام فایل های ویدئویی و صوتی دانلود GOM Player را به اشتراک عموم می گذارد.

 

ویژگی های جدید نرم افزار GOM Player

  • دارای محیطی زیبا و کار پسند
  • قابلیت جستجوی کدک های جدید از اینترنت
  • قدرت بالا در پخش فیلم های حجیم و گرافیکی
  • قابلیت گرفت عکس از دسکتاپ (اسکرین شات)
  • پشتیبانی از فرمت های چند رسانه ای مانند: AVI, MPG, MPEG
  • رسانه های ویندوز مانند: WMV, ASF, ASX
  • امکان پخش فایل های ناقص یا مخرب در حد امکان
  • دارای لیست خودکار و پخش مجدد
  • سفارشی کردن نور و روشنایی و کنتراست در فیلم
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

 

کاربرد/اجرای تمامی فایل های صوتی و تصویری اعم از آهنگ ها و ویدئو و کنسرت های سایت

دانلوددانلود رایگان نرم افزار GOM Player (حجم : 9 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع:www.freedownload.ir

Ruler بازدید : 74 پنجشنبه 17 شهریور 1390 نظرات (0)

 

با پیشرفته شدن مرورگر ها و نرم افزار های متصل به اینترنت که همراه با عدم جذابیت دچار کلیشه و سادگی بودند, فلش به مرورگرها راه پیدا کرد و وب را جذاب کرد. فلش پلیر امروزه نیاز هر مرورگر اینترنت است و نیاز هست که حتما بروز باشد که بتنواند به خوبی تمامی امکانات به کار برده در فایل فلش موجود در صفحه وب را نمایش دهد. امروزه 100 ها میلیون دستگاه به اینترنت متصل هستند و از مرورگر فلش برای نمایش فایلهای swf درون صفحات وب استفاده می شود. فلش پلیر جدید قابل نصب بروی Windows XP / 2003 / Vista / Windows7 / XP64 / Vista64 / Windows7 64 است. امیدواریم از دانلود پلاگین فلش پلیر برای مرورگر های اینترنت اکسپلورر و باقی مرورگر ها از جمله اپرا, کروم, آوانت, و... لذت ببرید.

 

کاربرد/نمایش فایل های فلش موجود در سایت اعم از منوها تا مدیاپلیر ها

 

دانلوددانلود رایگان Flash Player 10.3.181.26 - IE (حجم : 3.10 مگابایت)
دانلوددانلود رایگان Flash Player 10 (مرورگرهای غیر از Internet Explorer) (حجم : 3.06 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتwww.freedownload.ir

Ruler بازدید : 83 پنجشنبه 17 شهریور 1390 نظرات (0)

 

امروزه فایلهای PDF پی دی اف نقش مهمی در زندگی دارند و اطلاعات زیادی را همواره همراه ما در اختیار ما قرار میدهند. اما ویندوز به تنهایی نمیتواند این فایلها را اجرا کند و نیاز به نرم افزارهای دیگر برای اجرای این نوع فایلها دارد که امروز سایت دانلود رایگان یکی از بهترین نرم افزار های کاربردی را معرفی می کند. Foxit PDF Reader یکی از بهترین و مطلوبترین نرم افزارهای نمایش فایلهای PDF است. این ورژن رایگان بوده و سریعتر و بهتر از نسخه های قبلی عمل میکند. این ورژن بسیار سریع بوده و بلا فاصله با دو کلیک ساده صفحه خوش آمد گویی برای شما ظاهر میشود. کار با این برنامه بسیار آسان بوده و با دو کلیک نرم افزار اجرا شده و با یک کلید فایل PDF نمایش داده میشود. در صورتی که نیاز به چاپ صفحه داشتید میتوانید بر روی عبارت print کلیک کنید. اگر نیاز به یک صفحه برای چاپ با طرح خود دارید میتوانید از منو File گزینه Print Setup را انتخاب نمایید.

بر عکس Adobe® Reader این نرم افزار سریعتر اجرا شده و نیازی به نصب طولانی ندارد. نیازی نیست که شما وقت زیادی را برای نصب این نرم افزار صرف کنید زیرا نصبی بسیار ساده را دارا میباشد. شما میتوانید Foxit Reader را به دلخواه خود برنامه ریزی کنید واز آن استفاده نمایید. در این ورژن قسمتهای جدیدی اضافه شده است که بسیار مورد استفاده قرار خواهند گرفت. این نرم افزار پرتابل است و نیازی به نصب نیز ندارد. از دانلود آن لذت ببرید.

 

کاربرد برای نمایش مجله های الکترونیکی درون سایت

دانلوددانلود رایگان Foxit Reader Portable v5 (حجم : 6.75 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتwww.freedownload.ir/

Ruler بازدید : 65 پنجشنبه 17 شهریور 1390 نظرات (0)

 

رقابت تنگاتنگ میان مرورگر ها اینترنتی پایان پذیر نیست و جنگ و دعوا بر سر اینکه کدام بروزر از همه بهتر است میان منتقدان بسیار داغ است. مرورگر اینترنتی که سایت دانلود نرم افزار رایگان معرفی می کند مرورگر Google Chrome Browser ورژن 12 به صورت پرتابل و چند زبانه از شرکت غول سرچ دنیا گوگل است. این مرورگر فوق العاده به دلیل عدم دسترسی ایرانیان برای دانلود کروم از سایت گوگل به صورت رایگان در سایت دانلود رایگان به اشتراک عموم گذاشته شده است.
بروزر گوگل کروم عملیات اینترنت را راحت تر، ایمن تر و سریع تر می نماید که دارای یک طراحی ساده برای جستجو در وب، تاریخچه وب، نوار ابزار کامل و پیشنهاد برای متن هایی که تایپ می کنید می باشد. یک جعبه که شامل تمام وظایفی که می توانید در اینترنت استفاده کنید کنار دست شما خواهد بود. هر سایت و تب که باز می شود جدا از دیگر تب ها در مرورگر است به همین دلیل این خصیصه فوق العاده باعث می شود تا در صورت خطا یا اشتباه، یک تب از کار افتد و تمام نرم افزار را تحت تاثیر قرار ندهد و همچنان دیگر امکانات و سایت ها را در دسترس داشته باشید. همچنین امکان بوک مارک وب سایت و بررسی وضعیت سایت های امنیتی را داراست.

 

کاربرد لود شدن سریعتر سایت

 

دانلوددانلود رایگان مرورگر گوگل کروم (حجم : 29 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتwww.freedownload.ir/

Ruler بازدید : 74 پنجشنبه 17 شهریور 1390 نظرات (0)

Mozilla Firefox 6.0.2 - دانلود فایرفاکس جدید نسخه 6.0.2

 

فایرفاکس جدید نسخه 6.0.2 آمد. اگر پیگیر اخبار IT بوده باشید مطلع شده اید که فایل های cer. پروتوکول https - SSL در یک سری isp های داخلی در ایران جعل شده و طبق اخبار واصله این حمله از نوع Man-in-the-Middle Attacks بوده و البته پیشنهاد شده که سریعا پسورد اکانت گوگل (جیمیل) خود را تغییر دهید تا از اطلاعات ایمیل شما سوء استفاده نشود. بنیاد موزیلا سریعا فایل های شناسه ای را جعلی شناخته و آن ها را از نامعتبر شناخته و نسخه جدیدی را ارائه کرده که یک security release محسوب می شود. به کاربرانی که هنوز مرورگر فایرفاکس خود را بروز نکرده اند پیشنهاد می شود هرچه سریعتر نسخه جدید فایرفاکس mozilla firefox 6.0.2 را از سایت دانلود رایگان download کنند و امنیت اطلاعات خود را حفظ کنند.

 

کاربرد لود شدن سریعتر سایت

 

 

دانلوددانلود رایگان Firefox 6.0.2 (حجم : 13.53 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتwww.freedownload.ir

 

Ruler بازدید : 78 پنجشنبه 17 شهریور 1390 نظرات (0)

 

مطمئنا همه کاربرانی که با اینترنت سروکار دارند با نرم افزار های مدیریت دانلود و بالا بردن سرعت دانلود آشنایی دارند؛ نرم افزار مدیریت دانلود به نرم افزارهایی اطلاق می گردد که کاربر می تواند از طریق آنها، دانلود های خود را به صورت منظم و با استفاده از دانلود قسمتی، با سرعت بیشتری دانلود نماید که این نرم افزار ها به صرفه جویی در زمان دانلود بسیار کمک خواهند کرد. نرم افزار دانلود فوق العاده قدرتمند Download Accelerator Plus که به جرات می توان گفت یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت دانلود جهان محسوب می شود، می تواند یک نرم افزار مدیریت دانلود خوب برای شما باشد. این نرم افزار DAP که یکی نرم افزار افزایش سرعت دانلود هم می باشد با به کار بردن بهترین شتاب دهنده ها (به گفته شرکت سازنده) سرعت دانلود شما را تا 300 برابر افزایش خواهد داد که واقعا شگفت انگیز است. نرم افزار DAP علاوه بر بالا بردن سرعت دانلود از امکانات بالایی در بخش مدیریت دانلود برخوردار است که از این جمله می تواند به : امکان مرتب کردن فایل ها برای دانلود و سپس شروع دانلود از بالا به پایین، قالبیت تغییر دایرکتوری ذخیره فایل حتی بعد از دانلود مقداری از فایل، امکان شنیدن فایل های صوتی دانلودی همزمان با دانلود، امکان زمان بندی چندین فایل برای دانلود در یک زمان معین از یک روز و غیره اشاره کرد که کاملا واضح است می تواند جوابگوی تمام نیاز های یک کاربر باشد.
این نرم افزار دانلود فایل قابلیت کلیدی دیگری به نام FTP BROWSER دارد که به شما امکان اتصال به FTP سرور ها برای دانلود و آپلود فایل ها می دهد که در نرم افزار های مدیریت دانلود بی نظیر است. در بخش FTP BROWSER شما قادر خواهید بود به صورت همزمان به دو سرور FTP متصل و همزمان کار های خود را انجام دهید و یا حتی انتقال های سروری خود را از این طریق به انجام برسانید. این برنامه مدیریت دانلود با سیستم عامل های Windows 7, Windows Vista, Win2000 , Windows NT4 , XP و تمام مرورگر های Internet Explorer 8, Safari, Opera 10, Flock, Mozilla Firefox سازگاری کامل داشته و می تواند یک برنامه مدیریت دانلود قوی برای هر کاربری باشد. هم اینک شما عزیزان می توانید نسخه پرتابل (بدون نیاز به نصب) نرم افزار Download Accelerator Plus را از وب سایت نرم افزار دانلود رایگان دریافت و دانلودی سریع را با این نرم افزار DAP تجربه کنید.

 

کاربرد باعث افزایش سرعت دانلود

دانلوددانلود رایگان نرم افزار مدیریت دانلود (حجم : 9.7 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتwww.freedownload.ir

 

Ruler بازدید : 119 پنجشنبه 17 شهریور 1390 نظرات (0)

 

یک نرم افزار قدیمی قدرتمند و آشنا که به صورت طبقه ای از امکانات فوق العاده اجرا می شد اکنون تبدیل شده به نرم افزار چند رسانه ای قدرتمند دنیای صوت و تصویر که کمتر کسی را می توان دید که اسم آن را نشنیده باشد. سایت نرم افزار دانلود رایگان این ابر قدرت مالتی مدیا JetAudio را با تمام امکانات آن پیشنهاد می کند تا این نرم افزار JetAudio را دانلود کنید.

نرم افزار JetAudio Plus 8 یک برنامه چند رسانه ای جامع ترکیب شده در یک پک جمع جور است. نه تنها این نرم افزار می تواند فایل های مختلف موسیقی و ویدیویی را اجرا کند، بلکه ویژگی هایی مانند رایت سی دی، ضبط، تبدیل به فرمت های دیگر و غیره را پشتیبانی کند. علاوه بر این ویژگی ها شما قادر خواهید بود رادیو تلویزیون اینترنتی خود را با استفاده از JetCast که با نرم افزار جت آدیو ارائه می شود استفاده کنید. پخش تمام فرمت های فایل و دیسک ها، شامل WAV, MP3, MP3Pro, OGG, WMA, MPG, AVI, WMV, MIDI, RM و ویدئو و سی دی های صوتی، امکان تبدیل بین فرمت های صوتی، ضبط صدای آنالوگ به فرمت های مختلف نرم افزار Cowon JetAudio را به یک نرم افزار چند رسانه ای قدرتمند صوتی تصویری تبدیل کرده است.
ویژگی های JetAudio 8 برنامه رادیو و تلویزیون اینترنت با JetCast، پلاگین های تجسمی شامل Sound2Vision، ویرایش برچسب های MP3، OGG و WMA، افکت های صوتی مختلف شامل wide, reverb و x-bass، خروجی صدا چند کاناله، کنترل سرعت پخش صدا، متقاطع کردن صاف صدا در میان تغییر آهنگ، رابط کاربری قابل تغییر، نشان دادن متن اشعار برای فایل های MIDI و MP3 و زیر نویس ها تماما در این برنامه Jet Audio گنجانده شده و تمام نیاز های شما را برآورده خواهد کرد.

 

کاربرد/ مشاهده تمامی ویدئوها با هر نوع فرمت 

 

دانلوددانلود رایگان Cowon JetAudio 8.0.6.500 Plus (حجم : 31.18 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایت/www.freedownload.ir

Ruler بازدید : 76 پنجشنبه 17 شهریور 1390 نظرات (0)

 

 

نرم افزار WinRAR یک ابزار فشرده سازی قوی همراه با امکانات کامل برای آرشیو فایل های فشرده شما می باشد.حتما تا به حال با نرم افزار های فشرده سازی کار کرده اید ، نرم افزار WinRAR یکی از کاملترین نرم افزارهای فشرده سازی شناخته شده است که بیشتر فایل های فشرده دیگر را نیز پشتیبانی می کند.با فشرده سازی سریع می توانید به راحتی از فضای دیسک خود استفاده بیشتر را ببرید.فرمت های مشهوری که WinRAR از آن ها پشتیبانی می کند عبارتند از (RAR, ZIP, CAB, ARJ, LZH, ACE, TAR, GZip, UUE, ISO, BZIP2, Z and 7-Zip).شما می توانید برای فایل های فشرده خود پسوورد انتخاب کنید ، به صورت یک فایل اجرایی فشرده کنید و در همه جا بدون نصب نرم افزار از آن است ، فایل های فشرده خود را به چند قسمت تبدیل کنید تا بتوانید در چند حافظه جداگانه (مانند فلاپی) و سپس آنها را به هم وصل کنید و استفاده کنید

 

توجه کنید به علت اینکه تمامی ویدئوها و آلبوم ها و دیگر مطالب زیپ یا رر میشن حتما این برنامه را دانلود کنید

 

 

کاربرد/ خارج کردن محتوای دانلود از فشرده ساز 

برای کرک نرم افزار فایل کرک را در محل نصب کپی کرده اجرا کنید و نام مورد نظر خود را در آن وارد و کرک کنید.

دانلود نرم افزار (حجم فايل : 1.45 مگابايت)

رمز عبور : www.fdl.ir

www.freedownload.ir

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 137
  • بازدید سال : 213
  • بازدید کلی : 8,104